You can get addicted to a certain kind of sadness


bild
Sitter bland flyttkartonger. lyssnar på Håkan och känner hur ångesten inför prov och redovisningar kryper fram. Franska prov på fredag och sv och eng redovisning nästa vecka. Jag som hatar att stå och prata inför folk. Jag ser verkligen inte fram emot detta. Helgen har varit fin i alla fall. Jag har dansat, sagt hejdå till en vän som jag inte kommer träffa på mycket länge, sovit i nya lägenheten med bästavän, ätit middag hos världens finaste pojke, myst med vänner och flyttat saker till nya lägenheten. Veckans planer ser ungefär ut som vanligt. Plugga, sova och fortsätta flytta. Det var väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0