All I really want from you is to feel me, as the feeling inside keeps building..

Nu har erik och hanna precis åkt hem. Jag har varit barnvakt åt dom ikväll. Det har varit riktigt kul faktiskt! Vi har varit på bio, vi såg smurfarna haha. Den var faktiskt riktigt söt och rolig. Tur att man har små syskon så man har något att "skylla på" när man vill se barnfilmer ;) Känner mig jättetrött efter den här dagen. Började med franska tio över åtta. Jag fattade typ inget och vi fick massa läxor. Det känns ju bra.. Vi slutade halv fyra med idrott. Vi sprang 3km och snacka om att jag var död efter.. Min kondition har försvunnit helt under sommaren. Är inte nöjd med min tid så nu ska jag träna massor inför nästan gång. Eller vi får väl se hur det går med den saken. Nu tänkte jag sätta på en film och sen sova. Imorrn ska jag göra massor med saker. Bla träffa sara och titta på när Agnes spelar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0