Whispered words

Det finns så mycket saker jag skulle vilja göra, saker jag drömmer om och saker som jag skulle vilja lära mig. Jag skulle bland annat vilja lära mig att spela gitarr. På riktigt den här gången. Jag har alltid inbillat mig att jag kan spela gitarr, men tyvärr så kanske det inte riktigt har varit så. hehe.. Det finns massor med saker som jag längtar till med. Vintern till exempel. Inte till kylan kanske, men tänk er att sitta inne med en kopp varmchoklad och titta ut medan snön dinglar ned utanför. Det kan ju faktiskt inte bli mysigare! Eller gå på stan när de har börjat julskylta och köpa julklappar. Det finns massa andra små saker jag skulle vilja göra med, typ som att sätta upp massa fina foton i mitt rum eller läsa massa bra böcker som man inte kan slita sig ifrån. Sen har jag ju rätt mycket drömmar också. En dröm som jag har haft rätt länge är att flytta till franskrike för ett tag. Det skulle vara fint.
Rörigt inlägg, men det är så skönt att få skriva av sig lite ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0