First day at school

Kom hem för ett tag sen! Har träffat mina fina vänner på stan. Vi har fikat och suttit och pratat om hur det var i de nya klasserna och sånt. Alla verkade ha fått rätt så bra klasser. Jag känner mig  nöjd med min klass. Det var bara information idag så man har inte riktigt fått chansen att lära känna någon än, men det lär man ju göra! Det känns jätte konstigt att jag har börjat 1:an på gymnasiet!?... Känns som det inte var så länge sen jag började sjuan. haha.

Nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan bygga ihop min nya garderob som jag fick igår. Vi håller på att göra om i mitt rum så har även fått lite andra saker. Jag kommer visa rummet när det är klart :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0