It's been a long time now since I've seen you smile



Godmorgon! Ligger i min säng och mår inte speciellt bra. Jag har ont i halsen, täppt i näsan och sånt där roligt. Men jag överlever nog. Idag ska jag vara barnvakt och ikväll ska jag på viktors pappas fest. Det blir nog kul. Igår orkade jag inte riktigt uppdatera när jag kom hem från sikargården med klassen för jag mådde inte alls bra. Jag hade nog feber, men det var iaf väldigt roligt på sikargården. Jag har lärt känna mer folk och inte bara från min klass utan från andra  Natur klassen med. Nu känns det mycket bättre i klassen också! Nu på måndag börjar vi enligt schema och på fredag är det bussfest. Tagga? eller..

Kommentarer
Postat av: em

Kussepusse <3 Hoppas allt känns bra i plugget! Din blogg är toppen - I'll be watching you ;)



Pussss



PS ta det lite chill på bussis! :)

2011-08-28 @ 12:09:51
URL: http://luddeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0